Mintutar shop                                                        

Sammonkatu 6 

78870 Varkaus 


asiakaspalvelu@mintutar.fi

Toimitus- ja käyttöehdot

Toimitamme tuotteitamme tällä hetkellä ainoastaan Suomeen. 

Tuotteiden hinnat ovat euromääräisiä (EUR) ja sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Hinnat eivät sisällä käsittely- tai lähetyskuluja. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin, mutta tilaushetkellä ilmoittamamme hinnat ovat voimassa asiakkaan koko ostoprosessin ajan.

Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvän hintavirheen ollessa kyseessä. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan sitä, että tuotteen ilmoitettu hinta poikkeaa selvästi ja merkittävästi tuotteen oikeasta hinnasta esim. jos tuotteelle on virheellisesti ilmoitettu hinta 12,50 kun sen oikea hinta on 125,00 tai tuotteella ei ole hintaa ollenkaan.


Toimituskulut

  • Smart Post 5,90€
  • Paketti lähimpään postin noutopisteeseen 5,90€
  • Kirje iso 2,80€
  • Nouto paikanpäältä 0,00€

Toimitusajat ovat yleensä 2-5  arkipäivää tilausvahvistuksen lähettämisestä.  Kuljetusaika riippuu toimitustavasta. Tuotteen puuttuessa varastosta otamme  yhteyttä asikkaaseen ja sovitaan erikseen puutuvan tuotteen lähetyksestä:

  • tilaus lähetetään ilman puuttuvia tuotteita ja tilauksesta pois jääneiden tuotteiden arvo hyvitetään asiakkaalle
  • tilaukseen laitetaan tilalle jokin toinen tuote
  • odotetaan tuotteiden saapumista varastoon ja lähetetään koko tilaus asiakkaalle tämän jälkeen
  • puuttuva tuote lähetetään jälkilähetyksenä ilman postimaksuja

Varmistathan, että puhelinnumero on oikein tilauksen tiedoissa - tilaustiedoissa tulee ilmoittaa aina matkapuhelinnumero, sillä saapumisilmoitus lähetetään tekstiviestillä. Asiakas vastaa aina puhelinnumeron oikeellisuudesta - mikäli numero on väärin ja lähetys palautuu sen takia noutamattomana lähetyksenä, veloitetaan palautuneen lähetyksen kulu 14,95 e.

Yritys pidättää itsellään oikeuden muuttaa toimitustapaa ilman ennakkoilmotusta asiakkaalle, mikäli lähetyksen luonne tai koko mahdollistaa toimituksen esimerkiksi kirjeenä, vaikka tilaukselle on valittu toimitustavaksi pakettitoimitus.


Maksuehdot 

  • Checkout (yleisimmät verkkopankit)
  • Klarna lasku ja erämaksu

Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi.

Peruutukset ja palautukset

Käyttämättömillä tuotteilla on aina 14 vuorokauden palautusoikeus. Valtaosa tuotevalikoimastamme on hygieniatuotteiksi luettavia tuotteita (mm. pesuaineet, kosmetiikka- ja ihonhoitotuotteet). Näillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, mikäli tuotteet on on avattu ja otettu käyttöön. Avattuja tai koekäytettyjä hygieniatuotteita emme voi markkinoida laatukäytäntömme mukaisesti edelleen seuraavalle ostajalle. Secon Hand tuotteilla palautusoikeus jos tuote poikkeaa kuvauksesta tai tuote rikkoontonut. Ole aina yhteydessä asiakaspalveluun, mikäli huomaat tuotteessa virheen tai puutteita. Palautus on tehtävä viimeistään 14 vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta sähköpostilla, emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. 

Lähetykset palautetaan vastaanottajan kustannuksella, paitsi jos kyseessä on tuotevirheen aiheuttama palautus. Tuotevirhetilanteessa lähettäjä korvaa toimituskulut edullisimman toimitustavan mukaisesti. Tuotetta palauttaessa, ota yhteyttä ensin asiakaspalveluun, joka antaa tarkemmat palautusohjeet.

Kun tuote palautetaan, se on lähetettävä hyvin pakattuna ja käyttämättömänä. Emme ota vastaan vajaita tai huonosti pakattuja tuotteita. Tuotteen korkki ei saa olla avattu eikä tuotetta saa olla koekäytetty. Mikäli käyttöönotettu tuote palautetaan, on kaupalla oikeus veloittaa asiakasta virheellisen palautuksen aiheuttamista ylimääräisistä posti- ja käsittelykuluista ja olla palauttamatta kauppahinta virheellisesti palautettujen tuotteiden osalta. Mikäli palautuslähetys on pakattu riittämättömin pehmustein ja sisältö on rikkoutunut, vahingoittuneita tuotteita ei hyvitetä.

Noutamattomat tuotteet:

Posti ja Matkahuolto ilmoittavat asiakkaalle sähköpostilla tai tekstiviestillä, kun tuotteet ovat noudettavissa toimipisteestä. Mikäli paketteja ei noudeta toimipisteestä ilmoitettuun aikaan mennessä, emme ole vastuussa pakettien uudelleenlähettämisen kustannuksista. Mikäli asiakas on antanut väärät yhteystiedot eikä saapumisilmoitus tule perille, vastaa asiakas itse paketin uudelleenlähettämiskustannuksista myös tässä tapauksessa. Mikäli paketti palautuu meille noutamattomana eikä asiakas halua tuotteita lähetettävän uudelleen, emme hyvitä toimituskustannuksia. 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä vialliset tuotteet:

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme kirjallisesti sähköpostilla tai kirjeellä.

Ilmoitathan virheellisestä tuotteesta tai puuttuvasta toimituksesta 14 vrk:n sisällä. 

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti, tietoja ei luovuteta kolmanssille osapuolille lukuunottamatta kuljetuspalveluita ja maksupalveluyrityksille, joille osoite- ja puhelinnumerotiedon antaminen on välttämätöntä toimituksen ja maksun suorittamiseksi.Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimittamiseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen sekä asiakas- ja suoramarkkinointiin. Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti Voit kieltää tietojesi käytön suoramarkkinointitarkoituksiin ilmoittamalla asiasta meille asiakaspalvelu@mintutar.fi. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. 



Osta nyt, maksa myöhemmin!

Kun valitset maksutavaksi Klarna-laskun, asiointisi on turvallista ja helppoa.

  •                     
  • Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niitä
  •                     
  • Maksuaika on 14 vuorokautta
  •                     
  • Sinun ei tarvitse antaa maksukorttitietoja
  •                     
  • Voit tarkastella laskua osoitteessa klarna.fi
  •                     

Kun valitset maksutavaksi laskun, Klarna maksaa ostohetkellä tilauksen hinnan verkkokaupalle, ja oikeus saatavaan siirtyy Klarnalle. Jos maksu myöhästyy, Klarna veloittaa muistutusmaksun 5,00 € ja viivästyskorkoa korkolain mukaan.

Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista.

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään kuluttajan asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.

 Maksat ostohinnan ilman korkoa tai muita maksuja ja vasta, kun tuotteet on toimitettu sinulle. lasku erääntyy viimeistään 14 päivän kuluttua tuotteiden lähettämisestä. 

Laskultasi löydät kaikki tarvitsemasi maksutiedot: tilinumeron, eräpäivän sekä viitenumeron. Käytäthän maksaessasi aina laskun viitenumeroa. Näin varmistat, että maksusi kohdistuu oikealle laskulle. Koska kaikilla laskuillamme on oma viitenumeronsa, ei useampien laskujen maksaminen yhdellä viitenumerolla ole mahdollista.

Maksunsaaja: Klarna Bank Ab (publ)
Tilinumero: IBAN FI67 1820 3000 0195 21
BIC: NDEAFIHH